Tuesday, July 28, 2009

birthday... birthday....

ermmm lagi beberapa hari -30 julai 2009... adalah HARI TUA utk bang toyib.... ahaksss.... poyo giler dia dgn aku... mengenangkan umur dia yg nk menjangkau 25.. berlagak abg² gitu... x kuase aku... xpe.. mine also akan tiba beberapa hari selepas dia... ahaksss...

di samping tu.. one of my fren pon menyambut hari lahir pada tarikh yg same ngan bang toyib.. sape lg kalo bukan.. FATHEEM Howt... howt ker??? wakakakaakakka..... so diorg ni sgt sengal.. ada ati nk pow aku adiah memahal... boleh.... tp the next week tu.. giliran aku plak pow korg...

ade ke patut bang toyib kate... nk wat aku nanges time besday... cukup laaa zaman² dlu puas aku menangis... uwaaa... bg laaaa aku rest and relax... ahaksss....

so kengkawan... jgn lupa taw... aku nyer adiah.. akekekkekekek.. aku x kira... sape suh bace blog aku....

2 budak itam komen:

eloleos said...

hahahah jom kita pow fatim hadiah birthday mahal mahal.. huhuh birtday kita next je kan.. kan kan kan.. hahahhaha

~natasha~ said...

ahakss.. masalahnye besday dia mai dlu.. sblm kite pow... kite kena bg dlu.. ahaksss