Monday, July 13, 2009

wedding

smlm g umah member aku kawen kt Felda Lui Timur, Negeri Sembilan.. Cm bese p ngan bang toyib uolls laaa... ahaksss...

pg tu cehh bang toyib saje je wat perangai hampehhh dia p off fon.. sdgkan aku start dail no dia since kul 8 pg.. aku bajet dia tido.. rupanya saje nk kenakan aku... PUNCA???? mlm smlm tu dia p cuci keta aku ngan anak² buah dia kul 3 pg... so aku ni x ucap terima kasih.. tp cm marah dia.. akekeekekeke... cm ne nk terima kasih.. dah aku tido.. tersedar pon sbb msg masuk... ahaksss.. merajuk Kekdah nye...

so dr nk p kul 1030... dia smp umah aku kul 1330... hangin gak aku.. tgk senyuman sinis dia... berteriak laa aku lam keta.. akekeekekkeke.. smp dia suh aku diam.. aku diam laaaa... pastu marah lak.. bila tye jalan aku xckp.. men tunjuk ngan tgn jek... wakaakakaka aku ckp laaa td suh diam... ni dah diam marah lakk.. adehhh jadi mangsa aku dikepit celah ketiak dia... sengal nyer bang toyib....

ha.. br ko taw jauhnye tempt tu.. smp umah org kawen kul 3lbh.. waakakakakakaak... pewot dah lapo... pe lg.. balun arr.. sedap plak daging masak asam tu..... nyesal amik sket... thanks to zana. sbb invite aku.. ahaksss.. lg 1 utk kengkawan yg janji nk konvoi...sori x dpt join.. ni sme bang toyib nyer pasal... kalo korg marah... marah laaaa dia.. ahaksss....

dlm keta dah sibuk buka beg yg dpt kt umah org kawen... pakej tu.. sme ade... bang toyib kate ni package utk org jauh.. sbb ade air.. gula dan keropok serta mcm² lg.. kalo org dekat² dpt telo jek... ade jek idea bang toyib ni.. pening aku bf aku sorg ni... dah laaa mulut manis kaki pempuan!!!! aku leh dpt kencing manis la cm ni dek kerana dia... ahaksss... larikkkkkk..

p/s.. skrg susah laaa nk amik gambo... cam xde... hp lak rosak.. ermmm kalo ade hp br kan best~!!!!!...

0 budak itam komen: