Friday, July 10, 2009

bila hati xtenang... otak mula berfikir....

andai ade peluang....
aku nk baiki segalanya..
tapi rasanya mcm dah xde..
semuanya hambar...
tiada lagi gelak tawa..
tiada lg gurau manja...
apa yg ade... hanya lah luaran yg cuba utk tersenyum
tapi.. dihati org yg melihatnye...
tau itu bukan ikhlas dr hatinya..
mungkin cuba menjaga hati???
kata² yang terlafaz...
seperti angin lalu..
tiada yg istimewa...
patut ke aku relakan segalanya??
terima risiko yg amat berat untuk ku pikul??
sbb kalo berterusan..
pasti aku terluka...
dia sudah semestinya terluka kini..
ermmm bila difikirkan..
x adil aku buat dia begini..
menerima aku dlm keterpaksaan...
sedangkan dirinya...
mungkin sudah pada yg lain..
tp aku belum bersedia..
dan mungkin xkan pernah sedia...
untuk kehilangannya..
buatlah aku membenci dirimu...
barulah aku akan redha dengan pemergianmu...
tapi selamanya...
kau tetap dihatiku..........

0 budak itam komen: