Friday, July 31, 2009

kekasih lama


ape yg aku nyatakan ni.. x melibatkan perasaan atau ape².. just share my thought....

penah x korg berjumpa semula dgn ex korg.. then korg borak... like a friend.. esp yg da bertahun x jumpa.... suddenly korg rasa.. cm..

ermmm best nye... nape dlu mase kapel x cmni???

seriously aku penah rasa cm tu... utk org yg x penah alami.. sure diorg akan ckp.. WTF???? tp really u should try... jgn lak gaduh ngan pasangan korg then pg jumpa ex korg.. mmg cari nahas ok... yg tu jgn amalkan.. memudaratkan..

kenapa ekk kita akan rasa seronok.. in my humble opinion... kite rasa cm tu.. since kite dah lama x jumpa.. so got too many things to tell... btl x?? utk aku.. aku x mungkin akan jatuh cinta semula pd ex aku... tu prinsip aku... setakat ni xpenah laa lg berlaku... alhamdulillah... xnk laa.. better couple dgn org len..

so.. bila dah jumpa semula tu.. mesti laa korg rasa senang dpt jumpa semula... slalu laa calling2... then cite ttg life sekarang... aku berani bet.. topik yg paling utama... ttg pasangan yg baru.. ahakss.. so memasing pon akan cuba tunjukkan yg diri mereka bahagia dengan pasangan baru.. walaupun yg sebenarnya berlaku sebaliknya... ahakss... common...

cm aku.. dlu aku jumpa ex aku.. sibuk dia cite ttg awek baru dia... tp aku plak x brape berminat nk cite ttg life aku skrg... bkn ape. aku tau semua tu sandiwara dia... bkn ikhlas pon mendengar... bg aku pon.. kalo ko ade awek baru... ade aku kisah... ex aku dlu dok cite ttg dia nk kawen bln 12... hahhahha.. aku cakap laa.. tahniah.. nnt sediakan aku 2 tiket flight utk ke sabah.... dia tye.. utk sape lg 1 tiket?? aku ckp laa utk teman aku... pastu dia leh kate.. ermmm suruh laa bf ko belikan tiket... get the point?? bercerita hanya untuk memancing... nk tgk org jeles ke x... to be honest... aku x jeles langsung dgn life dia ok.. malah aku syukur skrg aku bkn dgn dia.... berkawan ok...

aku ckp kt dia... ok la.. ko dpt pempuan yg leh paham ko... so aku doakan korg bahagia... no heart feeling....

utk korg yg terjumpa semula dgn ex korg... kalo rasa nk bkawan.. bkawan laa dgn ikhlas.... bkn hanya utk tunjuk korg masing2 dah bahagia slps clash.. xkemana beb.... x elok tu.... pastu jaga tingkah laku.. supaya pasangan anda yg sekarang ni.. x terluka...

ermmm percaya laa.. yg manis berjumpa ex lama ni.. sekejap je.. andai kata sambung semula.. x mustahil korg akan jd cm dlu... memula je memahami.. tp akhirnye... kecundang gak...

0 budak itam komen: