Tuesday, July 14, 2009

hari ni xde sejarah...


smlm balik keje... aku mop² bilik... kemas sket² then aku lepak kt hall... tgk tv... niat ati memula nk basuh baju... tp since ade plumber tgh betulkan toilet... so aku batalkan niat.. bila dah batal.. batal utk selamanya laa... biler laa nk ade washing machine ni... ahaksss sonang sket keje.. akekekeekeke.. pemalas kan?? ade aku kisah??

memula aku tgk laaa cite Bio-Nik yg dah lama aku x follow.. ahaksss... tah pape jek.. bkn nk condemn cite melayu... tp tah.. xkena kot ngan citarasa aku.. imaginasi aku x tinggi sgt smp aku leh trima cite² cm tu.. berlaku lam negara yg aku duk skrg ni... akekekekekekke.. upsss cowie~!!!

so dlm kul brape tah.... aku buka STAR MOVIE.. ade cite titanic... errmmm cite yg 1 mase dlu penah jadi fenomena... dan aku pon terkena sekali fenomena tu... time tu sume brg² cite titanic aku ade... jam?? notebook?? sticker?? kertas tulis surat pon ade...(ye arr zmn² tu penpal ni femes...) syok woo dpt kumpul.. then berlagak depan kengkawan... aku laaa tu... buka sket pekung....

so berbalik cite titanic ni... bila dpt tgk balik.. baru aku tersedar... ade byk part yg aku rasa aku dah lupa...smp aku terfikir.. ehh dlu ade ke scene ni??? ahakss.. tapi layan je... smbl msg ngan bang toyib... bang toyib sakit.... sedih aku xdpt berada disisinya saat dia skt... ni lah pengorbanan cinta jarak jauh ni... tp moga² dihati x menjauh... InsyaAllah...nk plak tgk cite yg romantik mau x dtg semerbak rindu kt ati aku ni...

kekdahnye... aku dah terlalu letih and mengantuk smp aku xlarat nk tgk cite titanic tu smp abes... ahaksss... maka beradu lah aku lam bilik... pelik arr.. skrg ni aku dah xbrape leh nk tahan tido.. kekadang kul 9 pon aku dah xleh nk tahan mate... adekah ini tanda² penuaan?? cehhh x adonyoooo...

p/s: tetiba cm berkumandang kt telingan aku lagu my heart will go on... versi instrumental ok... mental aku trussss

0 budak itam komen: