Friday, July 17, 2009

D>I>Y

igt smlm aku bwk lik keja kt umah dpt laa menyetelkan tugasan tu.. tp... ermmm xlarat dowh... tetiba aku diserang sakit² badan yg amat sgt.. and kesejukan yg melampau.. niat ati nk tgk tv pon aku batalkan... since nk gerak² pown susah... so aku pon berselubung laa lam selimut..

ermm smlm aku menerima 1 keputusan dr seseorg.. beserta pengakuan ikhlas dr dia.. btl kate org.. kebenaran tu menyakitkan.. tp xpe laa.. aku admit sume salah aku.. mmg aku ikut perasaan.. owhhh.. ni ttg entri aku semalam... yg telah menerbitkan rasa benci bf aku pd aku... aku tau aku salah... and aku bertanggungjawab atas ape yg aku post....

utk diri aku.. aku masih seperti dlu..

arghhhh pg ni aku pening kepala... aku x dpt tido semalam... maybe sbb skt.. sbb problem... hushhhhhh cepat laaa semua berlalu.... patut ke aku berhenti?? aku dah lost everything...

0 budak itam komen: