Monday, July 13, 2009

bodo... bodo.. bodo.....

ermm uolls.. td kan.. sedang aku kusyuk dan tawaduk membuat keje... (ye ke) tetibe ade sorg mangkuk hayun ni duk msg aku thru SKYPE.... aku pon x kenal sape dia.. so aku pon bls je la...
dia tye nama aku laa... aku org melake ke... ermmm sume soalan² bosan... yg membuatkan aku meluat.... tu zaman² dlu ok arr kot... since aku pon x minat dah chatting² ni.. so aku x brape nk layan.... nk plak dia bg aku soalan sentap...

mmg mamat ni giler sex... bodo ke hape... umo muda lg.. tp bab² sex ni xleh nk kawal diri... aku x sejalang tu laaa mangkuk nk layan nafsu puaka tebing biru ko tu...

aku mmg tension arrr dengan kehadiran lelaki² cm ni... bg aku soal² gitu kite kena laa ada boundaries sket... dgn sape kite nk ckp.... utk org yg xkenal... bg aku... lupakan aje laa...

mamat tu leh tye aku ni ske x chat ttg sex... aku jwb nop jek... pastu dia leh ckp mesti ramai org ajak.. some thing like that laa.. aku pon lupa ayat dia... tros aku ignore... ermmm tu ke ciri² lelaki yg nk jadi ketua?? pemimpin keluarga..?? nan ado.... lupakn laa niat ko...

sempat gak aku copy perbualan kami yg x seberapa tu... check it out!!!!

p/s : serius aku xleh ngam arr ngan chatting² ni... BORING.... korg x boring ke????

0 budak itam komen: